ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Μητέρα της Σωτηρίας: Σας ζητώ να ξεκινήσετε τώρα τη Νοβένα της Σωτηρίας

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου του 2013, στις 16:12

Παιδί Μου, Εγώ είμαι η Γυναίκα ντυμένη τον ήλιο και αυτός ο ήλιος αντιπροσωπεύει το Φως του Θεού στον κόσμο. Χωρίς τον ήλιο δεν υπάρχει Φως. Χωρίς το Φως δεν υπάρχει Ζωή. Χωρίς το Θεό υπάρχει μόνο ο θάνατος.

Ο ρόλος Μου ως Μητέρα της Σωτηρίας – όπου θα βοηθάω τον ΥΙΟ Μου στην τελική Αποστολή ΤΟΥ, στον τελικό ΤΟΥ Σχέδιο για να ολοκληρώσει το Σύμφωνο του Πατέρα ΤΟΥ και να φέρει στην κάθε ψυχή τη σωτηρία – σημαίνει ότι θα κάνω ό, τι μπορώ για να ΤΟΥ φέρω ψυχές, τις οποίες λαχταράει. Επιθυμώ να γίνει γνωστό, ότι διορίστηκα όχι μόνο Βασίλισσα των Ουρανών, αλλά και η Βασίλισσα των δώδεκα φυλών του Ισραήλ. Δώδεκα εθνών που θα βασιλεύουν στη Νέα Ιερουσαλήμ. Τα δώδεκα αστέρια στο στέμμα Μου, που τοποθετήθηκαν πάνω στο κεφάλι Μου από τον Αγαπημένο ΥΙΟ Μου, τον Ιησού Χριστό, κατά τη διάρκεια της στέψης, αναφέρονται σ’ αυτή την Προφητεία. Κάθε ένα από αυτά τα αστέρια αντιπροσωπεύει ένα από τα δώδεκα έθνη που θα εμφανιστούν την Ημέρα της Κρίσης.

Όλες οι ψυχές, συμπεριλαμβανομένων κι εκείνων που θα αναστηθούν από τους νεκρούς, καθώς και όσες ζουν στον κόσμο σήμερα και οι οποίες παραμένουν στο Φως του Θεού, θα κάνουν τη μετάβαση στο Νέο Ουρανό και τη Νέα Γη. Θα ενωθούν ως ένα, στην ένωση με τον ΥΙΟ Μου, και θα αναστηθούν σε τέλειο σώμα και ψυχή, όπως ακριβώς έγινε όταν ο ΥΙΟΣ Μου αναστήθηκε. Αυτή η κατάσταση της τελειότητας είναι το μεγαλύτερο Δώρο από το Θεό και αποδεικνύει πόσο Ελεήμων είναι ΑΥΤΟΣ. Αυτή είναι η Σωτηρία, την οποία ο ΥΙΟΣ Μου υποσχέθηκε, όταν υπέφερε την Αγωνία ΤΟΥ στο Σταυρό. Και λόγω της μεγάλης Αγάπης ΤΟΥ για την ανθρωπότητα θέλει να σώσει την κάθε ψυχή, και ιδιαίτερα εκείνους, που είναι χαμένοι γι’ ΑΥΤΟΝ.

Τώρα δίνω σε όλους σας ένα ιδιαίτερο Δώρο, ευλογημένο από τον ΥΙΟ Μου, έτσι ώστε να δοθεί σε όλες τις ψυχές ασυλία από τη φωτιά της κόλασης και να τις δοθεί η Σωτηρία. Ο ΥΙΟΣ Μου θέλει να σωθεί η κάθε ψυχή, ανεξάρτητα από το πόσο βαριές είναι οι αμαρτίες της. Σας ζητώ να αρχίσετε τώρα τη Νοβένα της Σωτηρίας. Πρέπει να Την ξεκινήσετε αμέσως και να συνεχίσετε – όπως σας διδάσκω, μέχρι το τέλος του χρόνου. Πρέπει να λέτε αυτή την Προσευχή για πλήρεις επτά συνεχόμενες ημέρες, κατά τη διάρκεια κάθε ημερολογιακού μήνα, ξεκινώντας Την τις Δευτέρες, τις πρωινές ώρες. Πρέπει να Την λέτε τρεις φορές την ημέρα κατά τη διάρκεια καθενός από τις επτά ημέρες, και κατά τη διάρκεια μιας από αυτές τις μέρες θα πρέπει να νηστεύετε. Όταν νηστεύετε, απαιτείται από εσάς να τρώτε μόνο ένα κύριος γεύμα κατά τη διάρκεια εκείνης της ημέρας, και στη συνέχεια ως τα άλλα δύο γεύματα να λάβετε μόνο ψωμί και νερό.

Αυτή είναι η Προσευχή που πρέπει να λέτε τρεις φορές την κάθε από τις επτά ημέρες.

Σταυροφορία της Προσευχής ( 130 )

Νοβένα της Σωτηρίας Σταυροφορίας της Προσευχής

Αγαπημένη μου Μητέρα της Σωτηρίας, παρακαλώ, απόκτησε για όλες τις ψυχές το Δώρο της Αιώνιας Σωτηρίας – μέσω του Ελέους του ΥΙΟΥ Σου, του Ιησού Χριστού.

Σε ικετεύω, μέσω της μεσολάβησής Σου να προσεύχεσαι να απελευθερωθούν όλες οι ψυχές από τα δεσμά του σατανά.

Παρακαλώ, ζήτησε από τον ΥΙΟ Σου να δείξει Έλεος και συγχώρεση σ’ αυτές τις ψυχές που ΤΟΝ απορρίπτουν, που ΤΟΝ πληγώνουν με την αδιαφορία τους, και οι οποίες λατρεύουν τα ψεύτικα δόγματα και ψεύτικους θεούς.

Σε ικετεύουμε, αγαπημένη Μητέρα, να παρακαλέσεις για τις Χάρες να ανοίξουν οι καρδιές αυτών των ψυχών, που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη από τη βοήθειά Σου.
Αμήν.

Υπόσχεσή Μου να βοηθήσω τον ΥΙΟ Μου, τον Ιησού Χριστό, στο Σχέδιό ΤΟΥ για την ανθρωπότητα, είναι να τραβήξω όλους εσάς – οι οποίοι αναγνωρίζετε το ρόλο Μου ως Μεσίτρια όλων των Χαρίτων και ως Συν-Λυτρώτρια – έτσι ώστε όλος ο κόσμος να μπορεί να ενωθεί ως ένα στην ένωση με τον Ιησού Χριστό, το Σωτήρα και Λυτρωτή σας.

Πηγαίνετε εν ειρήνη. Εγώ πάντα θα προσεύχομαι για σας, αγαπητά παιδιά, και πάντα θα απαντήσω στην κλήση σας για την εξαγόραση της ανθρωπότητας στα Μάτια του Θεού.

Η Μητέρα σας

Μητέρα της Σωτηρίας

01/12/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.