ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Όλα τα παιδιά του Θεού είναι μέρος της μοναδικής οικογένειάς ΤΟΥ

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 28 Δεκεμβρίου του 2013, στις 23:36

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πολλοί απ’ αυτούς που πιστεύουν στο Θεό, έχουν μόνο μια ασαφή ιδέα για το Ποιος Είναι ΑΥΤΟΣ και γιατί δημιούργησε τον κόσμο.

Ο Πατέρας ΜΟΥ είναι η Αγάπη. Όλοι όσοι ΤΟΝ περιβάλλουν, ΤΟΝ αγαπούν ακριβώς όπως θα μπορούσε να φανταστεί κανείς μια αγάπη για έναν πολύ αγαπημένο πατέρα. Όντας μαζί ΤΟΥ είναι το πιο φυσικό συναίσθημα και όλοι στον Ουρανό είναι σε πλήρη ενότητα μαζί ΤΟΥ. Αισθάνονται λατρεμένοι και πολύ αγαπημένοι, και αυτό τους δίνει μια πλήρη αίσθηση του ανήκειν. Όταν όλοι όσοι ευνοούνται στο Βασίλειο του Πατέρα ΜΟΥ ενώνονται μαζί ΤΟΥ, βιώνουν μια έκσταση, που δεν μπορεί να συγκριθεί με τίποτα που ξέρετε στη Γη. Όταν όλοι εσείς που ακολουθείτε ΕΜΕΝΑ, τον Ιησού Χριστό, ενωθείτε μαζί ΜΟΥ για να γνωρίσετε τον Πατέρα ΜΟΥ, εσείς επίσης θα βιώσετε αυτό το αίσθημα του ανήκειν.

Όλα τα παιδιά του Θεού είναι μέρος της μοναδικής οικογένειάς ΤΟΥ και ο καθένας έχει αγαπηθεί από ΑΥΤΟΝ με μόνιμο πάθος. Εσείς, ευλογημένοι με τις Χάρες από τον Ουρανό και οι οποίοι έχετε την αίσθηση ότι βρίσκεστε κοντά στον Πατέρα ΜΟΥ, πρέπει να ξέρετε ότι – από τη μία πλευρά – θα νιώσετε μια αίσθηση δέους όταν μιλάτε μαζί ΤΟΥ στην καρδιά σας. Αλλά από την άλλη πλευρά, θα αισθάνεστε αγαπημένοι και από ένστικτο, το οποίο δε θα καταλαβαίνετε, θα ξέρετε ότι είστε τα παιδιά ΤΟΥ. Αυτό ισχύει για όλα τα παιδιά του Θεού, ανεξάρτητα από την ηλικία . Επειδή στο Βασίλειο του Θεού κάτι τέτοιο σαν ηλικία δεν υπάρχει. Όλες οι ψυχές είναι ανυψωμένες ανάλογα με την κατάστασή τους και σύμφωνα με το πώς εκπλήρωσαν το Θέλημα του Πατέρα ΜΟΥ.

Ωχ, πώς ο Πατέρας ΜΟΥ είναι ξεχασμένος, και πόσο πολύ είναι παρεξηγημένος. Αλλά δεν είναι φοβερός. Ακόμα και η Δικαιοσύνη ΤΟΥ έχει τα όρια Της. Είναι γεμάτος από αγάπη και γενναιοδωρία και θα κάνει ό, τι είναι δυνατόν για να ανανεώσει τον κόσμο, έτσι ώστε να είναι κατάλληλα προετοιμασμένος για να δεχθεί ΕΜΕΝΑ, τον αγαπημένο ΥΙΟ ΤΟΥ.

Δεν πρέπει ποτέ να αισθάνεστε ότι δεν μπορείτε να καλέσετε τον Πατέρα ΜΟΥ, επειδή ΕΚΕΙΝΟΣ είναι ο Πατέρας σας, ο Παντοδύναμος, και ο Οποίος δίνει την Εντολή να αρχίσει η ζωή και ο Οποίος δίνει την Εντολή να αφαιρεθεί η ζωή. Ακολουθήστε τις Εντολές του Πατέρα ΜΟΥ. Δεχθείτε με ευγνωμοσύνη το Δώρο ΤΟΥ της Γέννησής ΜΟΥ, του Θανάτου και της Ανάστασης και η Αιώνια Ζωή θα είναι δική σας.

Ο Ιησούς σας

28/12/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.