ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Τρεις στους τέσσερις θα ΜΕ αρνηθούν

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 2 Ιανουαρίου του 2014, στις 20:40

Κόρη ΜΟΥ, σχεδόν ήρθε η ώρα, όταν η δημόσια αναγνώριση ΕΜΕΝΑ για το ΠΟΙΟΣ Είμαι, θα είναι σαν ένα ελαφρό τρεμόπαιγμα στο φιτίλι ενός κεριού, που έχει καεί μέχρι το τέλος.

Εκείνοι που λένε ότι ανήκουν σε ΜΕΝΑ, θα μιλάνε λίγο για ΜΕΝΑ. Όσοι είναι πιστοί σε ΜΕΝΑ, θα είναι σοκαρισμένοι όταν δουν τόσους πολλούς που θα ΜΕ αρνούνται. Η ώρα όταν οι πιστοί θα διαχωριστούν από εκείνους που θα οδηγηθούν σε σοβαρό λάθος, είναι σχεδόν επάνω σας. Σε εκείνες τις ημέρες όσοι είναι τυφλοί, κωφοί και εκείνοι που απέτυχαν να παραμείνουν σε εγρήγορση όταν πρόκειται για τον Αληθινό Λόγο του Θεού, θα συγκεντρώνονται δισεκατομμύρια απ’ αυτούς και θα δέχονται το δόγμα – το οποίο δεν θα προέρχεται από ΕΜΕΝΑ.

Όταν ακούσετε να μιλούν για νέο, ανανεωμένο όρκο πίστης, που θα είναι μια μορφή του Μυστήριου του Χρίσματος, να ξέρετε τότε ότι αυτό είναι δημιούργημα του ανθρώπου. Στα Μάτια ΜΟΥ θα είναι άνευ σημασίας. Αυτό θα παρουσιαστεί από τον ψευδοπροφήτη ως μέρος του συνολικού σχεδίου του για την ενοποίηση όλων των θρησκειών του κόσμου. Η Θεότητά ΜΟΥ θα αφαιρεθεί στην άκρη, και ο Λόγος ΜΟΥ θα ξεχαστεί και θα θαφτεί, ενώ οι Διδασκαλίες ΜΟΥ θα διαστρεβλωθούν για να υποχρεώσουν τους πιστούς να δεχθούν τη νέα μορφή “ευαγγελισμού”.

Ωστόσο, ο Λόγος ΜΟΥ θα παραμείνει ζωντανός, διότι αυτοί που θα παραμείνουν στην Εκκλησία ΜΟΥ – όπως είχε διαμορφωθεί από την αρχή – δεν θα ΜΕ αρνηθούν. Αλλά τρεις στους τέσσερις θα ΜΕ αρνηθούν. Μόνο το Κατάλοιπο ΜΟΥ θα προσκολλήσει σε ΜΕΝΑ και θα κρατήσει τον Λόγο ΜΟΥ, αλλά πολλοί από αυτούς θα είναι μπερδεμένοι. Αυτές οι φτωχές ψυχές που θα παραμείνουν στην Εκκλησία ΜΟΥ – όταν Αυτή θα έχει κατασχεθεί από το νέο δόγμα – δεν θα ξέρουν πού να στραφούν. Σ’ αυτούς λέω το εξής: Να είστε δυνατοί. Να είστε σταθεροί . Μην MΕ αρνηθείτε. Προσευχηθείτε για την καθοδήγησή ΜΟΥ και συνεχίστε να ΜΕ υπηρετείτε, όπως το κάνατε πάντα. Όταν εκείνοι που ισχυρίζονται ότι ενεργούν στο όνομα του καλού όλων – όλων των θρησκειών – θα σας ζητήσουν να ΜΕ αρνηθείτε – γυρίστε την πλάτη σας, γιατί θα σας ζητηθεί να αγκαλιάσετε την ειδωλολατρία, η οποία θα είναι μεταμφιεσμένη ως Χριστιανισμός.

Όταν αυτοί οι απατεώνες, οι εχθροί του Θεού, θα εισβάλλουν στην Εκκλησία ΜΟΥ – μέσα στην ιεραρχία Της – ο Πατέρας ΜΟΥ θα στείλει μια τρομερή τιμωρία. Θα γείρει τον κόσμο και κανένας άντρας, γυναίκα ή παιδί δεν θα είναι σε θέση να αγνοήσει αυτές τις αναταραχές. Όταν οι εχθροί ΜΟΥ θα επιτεθούν το Μυστικό Σώμα ΜΟΥ, θα προκαλέσουν μεγάλη ζημιά, μεγάλη σύγχυση και θα οδηγήσουν πολλούς μακριά από την Αλήθεια. Αλλά ποτέ δεν θα καταστρέψουν την Εκκλησία ΜΟΥ, γιατί το Κατάλοιπο του Στρατού ΜΟΥ ποτέ δεν θα αφήσει στην άκρη την Αλήθεια και ποτέ δεν θα επιτρέψει να του επιβάλουν έναν όρκο στον σατανά και τους πράκτορές του.

Πολλοί πόλεμοι θα κλιμακωθούν τώρα, και οι καταιγίδες και οι σεισμοί θα επιταχύνονται έως ότου ο βρυχηθμός της Οργής ​του Πατέρα ΜΟΥ θα γίνει αισθητός παντού.

Αυτοί οι εχθροί ΜΟΥ – που περπατούν ανάμεσά σας και που παραπλανούν την Εκκλησία ΜΟΥ – να το γνωρίζουν αυτό: Ποτέ δεν θα σας επιτρέψω να κερδίσετε αυτές τις ψυχές, για τις οποίες έδωσα τη Ζωή ΜΟΥ. Η αλαζονεία σας θα είναι βραχύβια, οι απεχθείς ενέργειες σας θα διακοπούν και στις προσπάθειές σας για να βλάψετε ψυχές που έχετε ορίσει θα δοθεί ένα ξαφνικό τέλος. Ποτέ δεν θα ξεσηκωθείτε εναντίον του Λόγου του Θεού χωρίς να σας φτάσει η Παρέμβαση του Θεού. Η υποταγή σας στον πονηρό θα καταλήξει σε καταστροφή για εσάς και για όποιον καταφέρετε να εξαπατήσετε. Όταν προσπαθείτε να προχωρήσετε προς τις Πύλες του Ουρανού για να καυχηθείτε την αφοσίωσή σας στον σατανά, θα αποκοπείτε, θα δεθείτε με αλυσίδες και θα ριχθείτε στην άβυσσο, χωρίς να σας εμφανιστεί κανένα Έλεος.

Πηγαίνετε τώρα – όλοι εσάς που θα γίνετε μάρτυρες αυτών των πραγμάτων που θα έρθουν – και να παραμείνετε σε εγρήγορση όλη την ώρα. Πρέπει να συνεχίζετε να ΜΕ υπηρετείτε, επειδή μπορεί να υπάρχει μόνο ένας Διδάσκαλος.

Ο Ιησούς σας

02/01/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.