ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Πάντα θα απαντήσω σ’ εκείνους από εσάς που ικετεύουν για Έλεος για άλλες ψυχές

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 4 Ιανουαρίου του 2014, στις 13:40

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, αν και πρέπει να φοβάστε τη Δικαιοσύνη ΜΟΥ – πάντα θα απαντήσω σ’ εκείνους από εσάς που ικετεύουν για Έλεος για άλλες ψυχές. Σας υπόσχομαι πως αν απαγγέλλετε τις προσευχές της Δικής ΜΟΥ Σταυροφορίας της Προσευχής και άλλες προσευχές, στις οποίες θα ΜΟΥ ζητάτε να δείξω επιείκεια, θα ακούσω και θα ενεργήσω αναλόγως.

Το Έλεος ΜΟΥ είναι απεριόριστο και καλύπτει όλους τους αμαρτωλούς, όταν οι ίδιοι ή κάποιος άλλος αναζητάει λύτρωση. Η Αγάπη ΜΟΥ είναι ατελείωτη. Η Συμπόνια ΜΟΥ δεν έχει όρια. Ας μην αμφιβάλλει ποτέ κανείς στην Υπόσχεσή ΜΟΥ και την επιθυμία ΜΟΥ να σώσω τον καθέναν, συμπεριλαμβανομένων των εχθρών ΜΟΥ. Σας καλώ, αγαπητοί ΜΟΥ ακόλουθοι, από όλο τον κόσμο – συμπεριλαμβανομένων και εκείνων, που δεν είναι εξοικειωμένοι μ’ αυτά τα Μηνύματα – να προσεύχεστε, να προσεύχεστε, να προσεύχεστε για τις ψυχές σας και για τις ψυχές των άλλων, συμπεριλαμβανομένων των ψυχών των πιστών, των μη πιστών και εκείνων που δε γνωρίζουν την Αλήθεια.

Την Αγάπη ΜΟΥ για σας μπορείτε όλοι σας να δείτε, να αισθανθείτε και να βιώσετε. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ανταποκριθείτε όπως σας έχω διδάξει. Αγαπάτε ο ένας τον άλλο όπως ΕΓΩ αγαπάω. Να είστε ελεήμονες όταν σας μαστιγώνουν, προσεύχοντας γι’ αυτούς. Να είστε γενναιόδωροι σχετικά με το χρόνο σας, δουλεύοντας σκληρά και προσεύχοντας για τη σωτηρία των ψυχών εκείνων, που είναι μακριά από ΜΕΝΑ.

Αυτή είναι η μεγαλύτερη Επιθυμία ΜΟΥ. Πηγαίνετε εν Ειρήνη.

Ο Ιησούς σας

04/01/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.