ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Βρίσκεστε στα πρόθυρα του να γίνετε μάρτυρες της μεγαλύτερης εξαπάτησης που ο σατανάς επέβαλε ποτέ στον κόσμο

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 7 Ιανουαρίου του 2014, στις 12:15

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ο Λόγος ΜΟΥ θα παραμείνει ανέγγιχτος, γιατί οι αγαπημένοι, πιστοί ακόλουθοι ΜΟΥ σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι θα αποτελέσουν το Κατάλοιπο της Εκκλησίας ΜΟΥ, ποτέ δε θα ξεφύγουν από το δρόμο της Αλήθειας.

Τόσοι πολλοί από τους ακολούθους ΜΟΥ θα εμφανιστούν για να σχηματίσουν το Κατάλοιπο του Στρατού ΜΟΥ σε κάθε έθνος του κόσμου, συμπεριλαμβανομένων κι εκείνων με κομμουνιστικά καθεστώτα. Το Άγιο Πνεύμα αποστέλλεται για να καλύψει το κάθε κομμάτι αυτού του μικρού, αλλά ισχυρού Στρατού ΜΟΥ. Σύντομα όλοι οι μαθητές ΜΟΥ θα διαδίδουν τα Λόγια των Προφητειών, που δόθηκαν στον κόσμο μέσω αυτής της Αποστολής – παντού. Θα βγουν τώρα και θα διαδίδουν το Ευαγγέλιο, το Λόγο ΜΟΥ και Υποσχέσεις ΜΟΥ σε όλους. Ποτέ δε θα επιτρέψω η πίστη των ακολούθων ΜΟΥ να μαραθεί και να ξεθωριάσει. Ωστόσο, λίγες θα είναι οι ψυχές που θα παραμείνουν πιστές στο Λόγο που δόθηκε στην ανθρωπότητα στην Αγία Γραφή.

Το Φως ΜΟΥ θα λάμπει σαν τον ήλιο πάνω απ’ όλα αυτά τα μέρη όπου οι αγαπημένοι ΜΟΥ μαθητές θα ανταποκρίνονται σ’ αυτό το Κάλεσμα αυτόν τον καιρό. Αυτό είναι Κάλεσμα από τον Ουρανό για να σας προσκαλέσω να πάρετε το Σταυρό ΜΟΥ και να ακολουθείτε ΕΜΕΝΑ, τον Ιησού σας, στα πέρατα της γης . Επιθυμώ να ΜΕ βοηθήσετε να συγκεντρώσω τους χαμένους, συγχυσμένους, περιπλανώμενους και όσους δεν ΜΕ ξέρουν – με το να εξαπλωθείτε για να διακηρύξετε την Αλήθεια για την Υπεραγία Τριάδα.

Θα κάνετε έκκληση προς όλες τις θρησκείες και θα τους δώσετε το Λόγο ΜΟΥ. Χάρη στις προσευχές που σας δίνω, θα είναι ευλογημένοι. Να χαίρεστε όσοι από εσάς ξέρετε ότι Είμαι ΕΓΩ, ο Ιησούς Χριστός, ο Οποίος σας καλεί σε αυτή την εποχή των μεγάλων αλλαγών. Πραγματικά, είστε ευλογημένοι . Να ξέρετε ότι η Αγάπη ΜΟΥ για σας είναι τέτοια, που θα σας καθοδηγήσει, θα σας ενισχύσει και θα σας δώσει το θάρρος των λιονταριών στην αποστολή σας. Θα μιλάτε με αγάπη και ευγλωττία, και η Φωτιά του Αγίου Πνεύματος θα εκχέει από το στόμα σας. Αυτό το Δώρο θα προσελκύσει πίσω σε ΜΕΝΑ εκατομμύρια. Σας προετοιμάζω τώρα, γιατί βρίσκεστε στα πρόθυρα του να γίνετε μάρτυρες της μεγαλύτερης εξαπάτησης που ο σατανάς επέβαλε ποτέ στον κόσμο.

Όταν είστε μαζί ΜΟΥ, θα είστε σε θέση να υπερασπίζετε τον κόσμο από το να καταβροχθηστεί από την κακία του πονηρού ατά τις τελευταίες ημέρες του. Δε θα αποτύχετε. Θα υποφέρετε. Θα αντιμετωπίσετε την αποδοκιμασία, την αντιπολίτευση, κατηγορίες για αίρεση, αν και όλα όσα θα υπενθυμίζετε στους ανθρώπους, περιέχονται ήδη στα Ιερά Ευαγγέλια.

Να έχετε ειρήνη, γιατί τα Δώρα ΜΟΥ θα σας στηρίζουν σ’ αυτήν τη μάχη. Τώρα είστε έτοιμοι, γιατί οι εχθροί ΜΟΥ, που περίμεναν να παρουσιαστούν ευθαρσώς στον κόσμο, θα γίνουν γνωστοί σύντομα. Και τότε θα έρθει η ώρα να ολοκληρωθεί το Τελειό ΜΟΥ Σχέδιο για τη σωτηρία της ανθρωπότητας.

Είμαι μέσα σας, μαζί σας και πάντα κατοικώ στις καρδιές σας και στις ψυχές σας.

Αγαπημένος σας Ιησούς

07/01/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.