ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Όταν θα απαγγέλλετε αυτή τη νέα Λιτανεία σε περιόδους μεγάλων δοκιμασιών, ΕΓΩ θα σας παραχωρήσω ανακούφιση

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 8 Ιανουαρίου του 2014, στις 21:15

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πρέπει να γίνει γνωστό πως όλοι σας, όταν υπερασπίζετε το Λόγο του Θεού σ’ αυτό το σκοτεινό καιρό, θα χρειαστείτε κάθε Χάρη από ΜΕΝΑ, αν πρόκειται να παραμείνετε. Όταν ΜΕ καλέσετε για να πλημμυρίσω τις ψυχές σας με τις ειδικές ΜΟΥ Χάρες, θα σας είναι ευκολότερο να ΜΕ ακολουθείτε.

Θα σας δώσω τώρα σε όλες τις γενναίες και πιστές ψυχές αυτές τις ειδικές Χάρες. Όταν θα απαγγέλλετε αυτή τη νέα Λιτανεία σε περιόδους μεγάλων δοκιμασιών, ΕΓΩ θα σας παραχωρήσω ανακούφιση.

Λιτανεία ( 6 ) Για το Δώρο των Χαρίτων

«Ω, πιο αγαπητέ Ιησού, αγαπημένε μου Σωτήρα,

Γέμισέ με με την Αγάπη ΣΟΥ.

Γέμισέ με με τη δύναμή ΣΟΥ.

Γέμισέ με με τη Σοφία ΣΟΥ.

Γέμισέ με με την Επιμονή ΣΟΥ.

Γέμισέ με με την Ταπεινοφροσύνη ΣΟΥ.

Γέμισέ με με το Θάρρος ΣΟΥ.

Γέμισέ με με το Πάθος ΣΟΥ.

Αμήν.»

Εσείς, οι ψυχές, που θα απαγγέλλετε αυτό σε περιόδους διωγμού, να ξέρετε ότι ΕΓΩ θα χύσω τις Χάρες πάνω σας. Θα γίνετε πιο ήρεμοι, πιο ισχυροί και πιο θαρραλέοι, καθώς θα κουβαλάτε το βαρύ Σταυρό ΜΟΥ στις πύλες του Νέου Ουρανού και της Νέας Γης. Το πιο σημαντικό είναι ότι δε θα υποκύψετε σε απειλές, τις οποίες μπορεί να έχετε να αντιμετωπίσετε στο Άγιο Όνομά ΜΟΥ.

Θα βαδίζετε σταθερά και με αξιοπρεπή τρόπο, καθώς θα συνεχίζετε να υποστηρίζετε το Λόγο του Θεού. Όλοι όσοι θα ανταποκριθείτε στην παρούσα Πρόσκληση και θα απαγγέλλετε αυτή την ειδική Λιτανεία, θα νιώσετε χαρά στις καρδιές σας, η οποία δεν υπήρχε εκεί πριν. Επίσης, θα αποκτήσετε την αυτοπεποίθηση, επειδή θα ξέρετε ότι έχετε ευλογηθεί με τη Δύναμη του Αγίου Πνεύματος και πως η Αλήθεια πάντα θα βασιλεύει στις καρδιές σας.

Σας αγαπάω και ευλογώ τώρα τον καθέναν από εσάς – στο Όνομα του Πατρός και του ΥΙΟΥ και του Αγίου Πνεύματος.

Ο Ιησούς σας

08/01/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.