ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Μητέρα της Σωτηρίας: Αυτό το τελευταίο Μενταγιόν που σας έχει δοθεί από Εμένα, χάρη στο Έλεος του Θεού, θα προσελκύσει δισεκατομμύρια ψυχές προς την Αιώνια Ζωή

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου του 2014, στις 12:09

Αγαπητό παιδί Μου, ο Θεός θέλει να σώσει κάθε έναν άνθρωπο, της κάθε πίστης, καθώς και εκείνους που αρνούνται την Ύπαρξή ΤΟΥ και του ΥΙΟΥ ΤΟΥ, του Ιησού Χριστό. Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι κάθε ηλικίας, κάθε πολιτισμού και κάθε θρησκείας πρέπει να λάβουν το Μενταγιόν Σωτηρίας.

Κάθε άτομο που θα πάρει το Μενταγιόν – ακόμη και αν Αυτό δεν μπορεί να ευλογηθεί – θα λάβει ένα εξαιρετικό Δώρο. Λίγο αργότερα ο Θεός θα τους ενσταλάξει μια Χάρη, την εικόνα για τη δική τους ανικανότητα και την επίγνωση της Αγάπης του Παντοδύναμου Θεού. ΑΥΤΟΣ θα διαφωτίσει ακόμη και τις πιο επίμονες ψυχές και εκείνους με πέτρινες καρδιές. Σύντομα θα αρχίσουν να αναζητούν την Αλήθεια και θα καλούν το Θεό, ικετεύοντας ΤΟΝ να τους βοηθήσει, ανακουφίζοντας τις καρδιές τους και γεμίζοντας τους με το Μεγάλο ΤΟΥ Έλεος.

Μην απορρίψετε το Δώρο του Μενταγιόν Σωτηρίας, επειδή αυτό το τελευταίο Μενταγιόν που σας έχει δοθεί από Εμένα, χάρη στο Έλεος του Θεού, θα προσελκύσει δισεκατομμύρια ψυχές προς την Αιώνια Ζωή. Όταν ο Πατέρας Μου Μου έδωσε οδηγίες για το πώς να παρουσιάσω στον κόσμο το Άγιο Ροζάριο μέσω του Αγίου Ντομινίκου, πολλοί Το απέρριψαν. Εξακολουθούν να το κάνουν σήμερα, επειδή νομίζουν ότι δημιουργήθηκε από Εμένα. Αυτό δόθηκε σε Μένα, έτσι ώστε ο καθένας που Το απαγγέλλει, να μπορούσε να προστατεύσει τον εαυτό του από τον πονηρό. Είναι μέσα από τη μεσολάβησή Μου που ειδικές Χάρες και προστασία πλημμυρίζουν τις ψυχές κατά την επίδραση του πονηρού.

Μην κάνετε το λάθος και μην απορρίπτετε το Μενταγιόν, επειδή Αυτό αίναι για όλο τον κόσμο και πολλά θαύματα θα συνδέονται μ’ Αυτό. Εκείνοι που Το απορρίπτουν ή προσπαθούν να αποτρέψουν τους άλλους από την αποδοχή Του, τους στερούν τη Σωτηρία – ειδικά των άθεων που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη της Θείας Παρέμβασης. Πάντα πρέπει να θέτετε εκείνους τους ανθρώπους που απορρίπτουν το Θεό, μπροστά στο Θρόνο του Πατέρα Μου και να ικετεύετε για το Έλεος για τις ψυχές τους.

Παρακαλώ, εξασφαλίστε πως το Μενταγιόν Σωτηρίας θα φτάσει σε όσους περισσότερους ανθρώπους γίνεται.

Η Αγαπημένη Μητέρα σας

Η Μητέρα της Σωτηρίας

20/01/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.