ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Θεός Πατέρας: Ελεύθερη βούληση που δόθηκε στην ανθρωπότητα – οδήγησε πολλά από τα παιδιά ΜΟΥ στο να απομακρυνθούν από ΜΕΝΑ

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 21 Ιανουαρίου του 2014, στις 15:44

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, η Θέληση ΜΟΥ θα γίνει, καθώς ο χρόνος για την ελεύθερη επιλογή του ανθρώπου για να κάνει ό, τι είναι σύμφωνο με τη δική του επιθυμία, πλησιάζει στο τέλος.

Έδωσα στον άνθρωπο την ελεύθερη βούληση. Είναι ένα Δώρο. Κληροδότησα αυτό το Δώρο, μαζί με πολλά άλλα, στα παιδιά ΜΟΥ. Παρόλο που επιλέγουν να ακολουθήσουν τη δική τους θέληση, πάνω από αυτό που που ΕΓΩ επιθυμούσα γι’ αυτούς, εξακολουθώ να σέβομαι την ελεύθερη βούλησή τους.

Αγαπώ τα παιδιά ΜΟΥ – άνευ όρων. Δε θα μπορούσα ποτέ να μην τους αγαπώ, παρόλο που ΜΕ προσβάλλουν με τόσους πολλούς τρόπους. Η ελεύθερη βούληση που δόθηκε στην ανθρωπότητα – οδήγησε πολλά από τα παιδιά ΜΟΥ στο να αποσυρθούν από ΜΕΝΑ μέσω των λαμπερών υποσχέσεων, που τους βάζουν σε πειρασμό καθημερινά, όταν ποθούν την ομορφιά, τον πλούτο, τη δόξα και τη δύναμη – όλα αυτά τους οδηγούν μακριά από ΜΕΝΑ.

ΕΓΩ Είμαι το Καταφύγιο τους, αλλά δεν το καταλαβαίνουν αυτό. Μέσα ΜΟΥ θα βρουν την αρχή και το τέλος κάθε πράγματος που μπορεί να τους φέρει χαρά, ειρήνη και αγάπη.

Παρόλο που ο πονηρός χρησιμοποίησε την ελεύθερη βούληση που έδωσα στον άνθρωπο για να τους αποπλανήσει, θα πάρω όλους τους αμαρτωλούς πίσω στο Βασίλειό ΜΟΥ, όταν συνειδητοποιήσουν πως όλα όσα αναζητούσαν για να τους φέρουν την ειρήνη, δεν τους έδωσαν την ικανοποίηση. Είναι κοντά ο χρόνος επέλευσης του Βασιλείου ΜΟΥ. Όταν έρθει εκείνη η ώρα, οι ψυχές – σας το υπόσχομαι αυτό – θα αισθάνονται υποχρεωμένοι να τρέξουν σε ΜΕΝΑ, τον αγαπημένο τους Πατέρα. Τότε θα ρίξουν τις αράχνες από τα μάτια τους, τα σκληρά κελύφη των καρδιών τους και το σκοτάδι στις ψυχές τους και θα ΜΕ αναζητήσουν.

Παιδιά ΜΟΥ, πάντα να έχετε εμπιστοσύνη στη Μεγάλη Αγάπη ΜΟΥ για τον καθέναν από εσάς, γιατί πώς θα μπορούσε να είναι διαφορετικά; Είστε Δικοί ΜΟΥ – όπως ένα μέλος του σώματος, ένα κομμάτι της καρδιάς ΜΟΥ. Το να σας απομακρύνω και να σας εξορίσω θα ήταν σαν να χάσω ένα κομμάτι από τον Εαυτό ΜΟΥ. Έτσι λοιπόν, όταν θα κάνω την τελική Κλήση – αφού έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα για να κερδίσω τις καρδιές σας – τότε βιαστείτε. Θα περιμένω. Θα σας πάρω και θα σας βυθίσω στο Άγιο Βασίλειο ΜΟΥ, μακριά από κάθε ατυχία.

Την ημέρα εκείνη θα ξεχάσετε τη θέλησή σας και θα γίνετε συνυφασμένοι με τη Δική ΜΟΥ, γιατί η ελεύθερη βούληση σας δε θα έχει καμία χρησιμότητα για εσάς, κανένα ενδιαφέρον, γιατί όταν θα έρθετε στο Σπίτι ΜΟΥ, θα είμαστε ενωμένοι ως ένα.

Ο Αγαπημένος Πατέρας σας

21/01/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.