ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Δεν ξέρετε ότι, μετά την Δευτέρα Παρουσία MOY, η ψυχή σας θα υπάρχει για την αιωνιότητα;

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου, 2014 στις 15:43 

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, η Ώρα ΜΟΥ πλησίασε και ο Ουρανός ετοιμάζεται για το Μεγάλο Συμπόσιο, όπου ο Ουρανός θα ενωθεί με τη Γη και θα γίνουν ένα. 

Πολλές προετοιμασίες βρίσκονται σε εξέλιξη και ο αγαπημένος ΜΟΥ Πατέρας σχεδιάζει να φέρει πολλά Δώρα σε εκείνους που δεν ΤΟΝ ξέρουν. Όλοι οι Άγγελοι και οι Άγιοι έχουν ενωθεί μαζί για να προσευχηθούν για όλες τις ψυχές, με την ελπίδα ότι όλοι οι άνθρωποι, ειδικά εκείνοι που αγνοούν την ύπαρξη του Ουρανού και της Κόλασης, θα παραλάβουν την Αλήθεια.

Όταν ο Λόγος του Θεού παρουσιάζεται στις ψυχές, δεν είναι πάντα ευπρόσδεκτος.  Αντί αυτού, αποφεύγουν τον Λόγο, την στιγμή που είναι το μόνο μέσο για τη σωτηρία τους.   Γιατί ο άνθρωπος είναι τόσο πεισματάρης και έχει πρόθεση να πιστεύει μόνο σε ότι ο ίδιος θέλει και μόνο αυτό που ικανοποιεί το εγώ του;  Γιατί ο άνθρωπος αποτυγχάνει να δει το συσχετισμό μεταξύ της αμαρτίας στη ζωή του και την αίσθηση της δυσαρέσκειας που αισθάνεται, η οποία προκαλείται ακριβώς από την αποτυχία του να αποδεχθεί ότι είναι ένα τίποτα;   Είναι μόνο λόγω της Αγάπης του Πατέρα Μου για τον κόσμο και για όλα τα παιδιά Του, που έχουν δοθεί στον άνθρωπο τόσες πολλές ευκαιρίες για να ολοκληρωθεί.   Ωστόσο, ο άνθρωπος θα προτιμούσε να ζει μισή ζωή, όπου ο Θεός τοποθετείται σε ορισμένα μόνο σημεία της ζωής του και εκεί όπου τον βολεύει.

Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, θα ανοίξω, σύντομα, τα μυαλά εκείνων που δεν αναγνωρίζουν τον Λόγο του Θεού σε αυτά τα Μηνύματα.  Θα αγγίξω τις  καρδιές τους και θα τις γεμίσω με λαχτάρα για την Αλήθεια.  Όταν θα είστε γεμάτοι με ανακρίβειες, όπου θα σας παρουσιάζονται αναλήθειες και θα τρέφεστε με ψέματα σχετικά με την αμαρτία και το πώς αυτή φαίνεται στα Μάτια του Θεού – Εγώ θα σταθώ εμπόδιο για να σας προστατεύσω.  Θα δυσανασχετήσω πολλούς, γιατί δεν θα παραδοθώ εύκολα όταν ο άνθρωπος αγνοεί το Δώρο του Αγίου Πνεύματος.  Θα γίνω όπως ένα αγκάθι στο πλευρό σας – όπως το τσούξιμο του οινοπνεύματος, όταν χύνεται πάνω σε μια ανοικτή πληγή.   Πολύ λίγοι θα καταφέρουν να Με αγνοήσουν, αλλά δεν θα δεχτούν όλοι το Τελικό Δώρο Μου της Αιώνιας Σωτηρίας.

Δυστυχώς, πολλοί θα απορρίψουν την Τελική Πρόσκληση Μου και αντί αυτού θα ακολουθήσουν το θηρίο και αυτό σημαίνει ότι θα χαθούν για την αιωνιότητα.   Δεν ξέρετε ότι, μετά την Δευτέρα Παρουσία μου, η ψυχή σας θα υπάρχει για την αιωνιότητα;

Θα πρέπει να επιλέξετε μεταξύ της Αιώνιας Ζωής μαζί Μου ή την αιώνια καταδίκη με το διάβολο.  Δεν υπάρχει τίποτα άλλο ανάμεσα σε αυτά.  Ο κάθε άνθρωπος θα επιλέξει το δρόμο της δικής του επιλογής του.

Ο Ιησούς σας

10/02/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.