ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Πάρτε μια ψυχή – μια ζωή – μακριά από ΜΕΝΑ και τότε η δική σας ζωή – η Αιώνια Σωτηρία – δε θα αποτελεί πλέον δικαίωμα σας

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου του 2014, στις 00:15

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, όταν έρθει η ώρα, για την Τελική Ημέρα της Κρίσης, πολλές ψυχές θα ΜΕ έχουν αρνηθεί και θα υπάρχει πολύς φόβος στις καρδιές τους.  Γιατί, μέχρι τότε, η Αλήθεια θα μοιάζει μια λίμνη από καθαρό κρύσταλλο, χωρίς κανένα ψεγάδι. Η Αλήθεια θα είναι τόσο καθαρή που θα είναι ακριβώς σαν να κοιτάζουν μέσα σ’ ένα καθρέφτη. Και τι θα δουν;  Θα δουν το Πρόσωπό ΜΟΥ, τη Θλίψη ΜΟΥ, την Αγάπη ΜΟΥ, τη Λύπη ΜΟΥ, το Θυμό ΜΟΥ και, στη συνέχεια, θα γνωρίσουν τη Δικαιοσύνη ΜΟΥ, γιατί τότε δε θα μπορεί να υπάρξει πισωγύρισμα. 

Ο χρόνος που δόθηκε στην ανθρωπότητα για να εξιλεωθεί είναι το τώρα. ΜΟΥ έχει παραχωρηθεί αυτός ο χρόνος για να σας προετοιμάσω όλους. Χρησιμοποιήστε τον με σύνεση και σοφία και θα δείτε τη Δόξα του Θεού.  Σπαταλήστε τον και ποτέ δε θα αντικρύσετε το Φως ή τη Δόξα της Βασιλείας ΜΟΥ.  Αντί αυτού, θα πρέπει να υπομείνετε τον αιώνιο χωρισμό από ΜΕΝΑ.  Η μοναδική συντροφιά σας θα είναι μια αγέλη λύκων – θυμωμένοι δαίμονες – μέσα στην άβυσσο – που είναι το σπίτι του θηρίου. Όλοι όσοι θα υποκύψετε στην κακία, ανεξαρτήτως του μεγέθους, θα πέσετε όλο και πιο μακριά από ΜΕΝΑ – όσο περισσότερο θα αρνείστε το Λόγο του Θεού.

Αυτός ο χρόνος έχει δοθεί στην ανθρωπότητα, έτσι ώστε να προετοιμαστεί καθώς πρέπει. Η Αποστολή ΜΟΥ είναι να τραβήξω τους ιστούς της αράχνης από τα μάτια σας, ώστε να μπορέσω να σας δείξω τι πρέπει να κάνετε, για να μπορέσω να σας υποδεχθώ στον Παράδεισο ΜΟΥ.

Η Αποστολή αυτή μπορεί να είναι η μοναδική ευκαιρία που σας δίνει τη δυνατότητα να αρπάξετε το Χέρι ΜΟΥ, προτού βυθιστείτε σε ένα μεγάλο κενό εξαπάτησης. Ο σατανάς έχει δηλώσει ότι θα συνεχίσει να κλέβει τις ψυχές εκείνων που ΜΕ αγαπούν. Η μόνη επιδίωξη του, αυτή τη στιγμή, είναι να σύρει μακριά από ΜΕΝΑ εκείνους που ΜΕ αγαπούν πραγματικά. Έτσι, θα σπέρνει κάθε αμφιβολία, κάθε ψέμα και βλασφημία μέσα σε αυτές τις ψυχές οι οποίες ζουν τη ζωή τους σύμφωνα με την Αλήθεια.  Μέσα από την επιρροή του, αυτοί οι άνθρωποι θα ΜΕ εγκαταλείψουν.  Ο σατανάς ΜΕ χλευάζει περήφανα, τώρα και κάθε φορά που χάνω μια ψυχή προς όφελος του, και ορκίζεται ότι δε θα πάψει ποτέ να παρεμβαίνει σε κάθε Αποστολή στη Γη, η οποία έχει ευλογηθεί από ΕΜΕΝΑ για να σώσει ψυχές.

Ποτέ δεν πρέπει να ασχολείστε με τους εχθρούς ΜΟΥ ή να ΜΕ υπερασπίζεστε έναντι τους. Μην χάσετε ποτέ επαφή με την πιο Αγία Γραφή. Μην αφήσετε κανέναν άνθρωπο να την πειράξει.  Αγνοήστε αυτούς που προσπαθούν να σας πείσουν ότι ο Θεός θα συγχωρούσε οποιαδήποτε προσπάθεια να αλλαχτεί μία μόνο λέξη, μία μόνο προφητεία, μια μόνο Εντολή, γιατί αυτό είναι η μεγαλύτερη αμαρτία. Ποτέ μην παραβιάσετε την Πρώτη Εντολή. Κανείς δεν μπορεί να τοποθετήσει τον εαυτό του πάνω από το Θεό. 

Όποιος ανάμεσά σας αμαρτήσει, πρέπει να εξακολουθεί να επιστρέφει σε ΜΕΝΑ, ξανά και ξανά. Ποτέ δεν πρέπει να ντρέπεστε να έρθετε τρέχοντας σε ΜΕΝΑ.  Μην αφήνετε τον εαυτό σας να γεμίσει με μίσος κάθε είδους. Είναι η αμαρτία σας που απεχθάνομαι – και όμως τη συγχωρώ.  Σας αγαπώ και θα συνεχίσω να σας αγαπώ. Και είναι επειδή σας αγαπώ που ΜΟΥ παραχωρήθηκε αυτός ο χρόνος για να σας φέρω όλους μαζί. Μην αφήνετε το κακό να σας χωρίσει από τον αδελφό ή την αδελφή σας. Μην ακούτε τίποτα και κανέναν που προσπαθεί να σας παρασύρει μακριά από το Έργο ΜΟΥ – αυτή την Αποστολή της Σωτηρίας.

Η υποταγή σας σε ΜΕΝΑ είναι σημαντική, γιατί είστε εσείς, το Κατάλοιπο του Στρατού ΜΟΥ, αυτοί που θα συμβάλουν στην διάσωση του υπόλοιπου κόσμου που υποφέρει την ίδια μοίρα με εκείνους που αρνήθηκαν να ακούσουν το Νώε. Οποιοσδήποτε που είναι υπεύθυνος για να χαθεί έστω και μια ψυχή από ΕΜΕΝΑ, θα υποφέρει για αυτό. Ο Θυμός ΜΟΥ ανεβαίνει στα όρια του, όταν, αντί να επικεντρωθείτε στην κατάσταση της δικής σας ψυχής, σκόπιμα προσπαθείτε να παρασύρετε κάποιον άλλο μαζί σας και μακριά από την Αγάπη ΜΟΥ και τη Βασιλεία ΜΟΥ.

Έχετε προειδοποιηθεί προηγουμένως για τις συνέπειες. Τώρα σας υπενθυμίζω και πάλι. Πάρτε μια ψυχή – μια ζωή – μακριά από ΜΕΝΑ και τότε η δική σας ζωή – η Αιώνια Σωτηρία – δε θα αποτελεί πλέον δικαίωμά σας.

Ο Ιησούς σας

17/02/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.