ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Όταν έρθω για να κρίνω, ο κόσμος θα τρέμει

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου του 2014, στις 18:09

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, όταν αυτή η μάχη για τις ψυχές ενταθεί, πολλοί άνθρωποι θα αρχίσουν να αμφιβάλλουν για την Ύπαρξή ΜΟΥ, σε πρώτη φάση, πριν ΜΕ απορρίψουν ολοκληρωτικά.

Ένα νέο, ψευδή υποκατάστατο του Εαυτού ΜΟΥ θα δημιουργηθεί μέσα στο μυαλό του κόσμου. Το Όνομά ΜΟΥ θα χρησιμοποιηθεί τολμηρά, αλλά λόγια που θα αποδίδουν σε ΜΕΝΑ, δε θα είναι από ΕΜΕΝΑ. Θα δηλώσουν ότι ο Θεός δεν επιτρέπει στις αμαρτίες του ανθρώπου να θολώσουν την Κρίση ΤΟΥ.   Αντίθετα, ο Θεός θα αγνοήσει την αμαρτία, επειδή έχει μικρή σημασία, και γιατί ο άνθρωπος είναι αδύναμος και, ότι και να γίνει, θα αμαρτάνει πάντοτε. Ο Ιησούς, θα σας πουν, συγχωρεί τους πάντες, επειδή το Έλεός ΤΟΥ αντικαθιστά την Κρίση ΤΟΥ. Αυτό θα είναι ένα ψέμα, αλλά πολλοί άνθρωποι θα το πιστέψουν και δε θα αισθάνονται καμία, απολύτως, υποχρέωση να αποφύγουν την αμαρτία ή να ζητήσουν συγχώρεση, γιατί μέχρι τότε θα πιστεύουν ότι η αμαρτία δεν υπάρχει στην πραγματικότητα. Αυτές είναι οι ψυχές που χρειάζονται την περισσότερη προσευχή. Κανένας άνθρωπος δεν πρέπει ποτέ να μπερδεύει το Έλεος ΜΟΥ με την Κρίση ΜΟΥ, γιατί πρόκειται για δύο διαφορετικά πράγματα. 

Το Έλεος ΜΟΥ θα εμφανίζεται μόνο σε όσους δείχνουν μεταμέλεια για τις αμαρτίες τους.   Δε θα εμφανίζεται σε εκείνους που θα σταθούν περήφανα μπροστά ΜΟΥ, όπου δε θα έχει γίνει καμία προσπάθεια από την πλευρά τους για να ζητήσουν τη συγχώρεση ΜΟΥ. Όταν έρθω για να κρίνω, ο κόσμος θα τρέμει. Και όταν το Έλεος ΜΟΥ εξαντληθεί, τότε η Δικαιοσύνη ΜΟΥ θα πέσει σαν τσεκούρι. Θα τιμωρήσω τους κακούς, που είναι πέραν της βοήθειας.

Ο άνθρωπος δεν πρέπει ποτέ, έστω και για ένα λεπτό, να αγνοήσει την Υπόσχεσή ΜΟΥ. Θα έρθω να συγκεντρώσω όλα τα παιδιά του Θεού, αλλά δυστυχώς πολλοί από αυτούς δε θα εισέλθουν στον Παράδεισο ΜΟΥ, διότι θα έχουν αρνηθεί ΕΜΕΝΑ, την Ύπαρξη ΜΟΥ και την ύπαρξη της αμαρτίας.

Ο Ιησούς σας

18/02/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.