ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

ΕΓΩ Είμαι ο Παν-Ελεήμων. Δεν αναζητώ εκδίκηση

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 4 Μαρτίου του 2014, στις 21:25

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, να θυμάστε ότι ο Θεός πάντα κρίνει υπέρ των καταπιεσμένων. Ποτέ δε θα εξυψώσει εκείνους που εκθειάζουν τους εαυτούς τους.  Για κάθε άνθρωπο που εκθειάζεται, ο κατώτατος από τους κατώτερους στον κόσμο σας θα εξυψωθεί στο Βασίλειο ΜΟΥ.  Οι καταπιεστές στο δικό σας κόσμο θα γίνουν οι καταπιεσμένοι, την τελική Ημέρα της Κρίσεως.

ΕΓΩ Είμαι ο Παν-Ελεήμων.  Δεν αναζητώ εκδίκηση. Δεν σας επιπλήττω γι’ αυτό που επαναλαμβάνετε τις αδικίες που κάνατε στους άλλους, για το μίσος που προκαλέσατε σε άλλους ή τον σκληρό τρόπο με τον οποίο κρίνατε τους άλλους.  Τόσο μεγάλη είναι η Αγάπη ΜΟΥ, που θα σας συγχωρέσω οποιαδήποτε αμαρτία, εκτός από την αιώνια αμαρτία, η οποία καταριέται το Λόγο του Θεού.  Θα σας συγχωρώ πάντοτε, ανεξαρτήτως του πώς σταυρώνετε ΕΜΕΝΑ ή τους υπηρέτες ΜΟΥ, οι οποίοι στάλθηαν για να λυτρωθείτε. Από τηΣταύρωση ΜΟΥ έχει να δει η ανθρωπότητα την Παρέμβαση ΜΟΥ, όπως συμβαίνει τώρα, που σας φέρνω το Βιβλίο της Αλήθειας.

Η ώρα πλησίασε τώρα, καθώς συγκεντρώνω όλα τα έθνη για την τελική επανένωση.  Θα πάρω αυτούς που είναι από ΜΕΝΑ – μέσα από τις πράξεις τους, τα λόγια τους και τις ενέργειες τους – σε μια νέα αρχή, η οποία θα γίνει ο νέος κόσμος, ο Νέος Παράδεισος. Το Βασίλειο ΜΟΥ θα είναι δικό σας. Θα συγκεντρώσω τους ανθρώπους ΜΟΥ από κάθε γωνιά της Γης.  Κάποιοι θα είναι Δικοί ΜΟΥ, ενώ οι άλλοι θα πρέπει να τιμωρηθούν για την κακία τους. Όσοι θα κληθούν, καθώς επίσης και όσοι από εσάς έχουν επιλεγεί από την αρχή του χρόνου, θα είναι σαν λιοντάρια.  Θα σας δοθεί το θάρρος από τον Ουρανό και θα το χρειαστείτε για να νιήσετε το μίσος, το οποίο θα σας δείχνουν. 

Σας παρακαλώ, ποτέ μην φοβηθείτε τους εχθρούς ΜΟΥ.  Αγνοήστε το δηλητήριό τους.  Οι φωνές τους μπορούν να βρυχώνται και κραυγές τους μπορεί να είναι εκκωφαντικές, αλλά καμία εξουσία δεν έχουν πάνω σας.  Εάν είστε πραγματικά Δικοί ΜΟΥ, τότε οι φωτιές της Κόλασης ποτέ δε θα επικρατήσουν εναντίον σας.

Ο Ιησούς σας   

04/03/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.