ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Οι πόλεμοι θα κλιμακωθούν μέχρι που να κηρυχθεί ο Μεγάλος Πόλεμος

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 4 Μαρτίου του 2014, στις 17:00

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη,  είναι σημαντικό οι άνθρωποι, σε όλο τον κόσμο, να γυρίσουν και να ΜΟΥ ζητήσουν να τους προστατεύσω από τη μάστιγα του πολέμου, αυτόν τον καιρό. 

Οι πόλεμοι θα κλιμακωθούν, μέχρι που να κηρυχθεί ο Μεγάλος Πόλεμος και, στη συνέχεια, ο μεγαλύτερος εχθρός, που είναι ο κομμουνισμός, θα δημιουργήσει μεγάλη αναταραχή ανάμεσα σε όλα τα έθνη.  Η εξουσία και η πείνα για αυτή, γεννιούνται από τον εγωισμό. Εκείνοι που αναζητούν εξουσία, με τον καιρό, δε θα την έχουν καθόλου, όταν θα πρέπει να σταθούν μπροστά ΜΟΥ.  Εκείνοι που καταδιώκουν τους αδύνατους και τους ευάλωτους θα υποστούν τη δική τους καταδίωξη, τριπλάσια εκείνης που επέφεραν στους άλλους.

Αυτοί οι πόλεμοι θα καταλήξουν σε αναταραχή.  Ζωές θα χαθούν, αλλά στη συνέχεια ο πόλεμος στην Ανατολή θα προκαλέσει έναν ακόμη μεγαλύτερο πόλεμο.  Όταν γίνει αυτός ο πόλεμος, εκατομμύρια ζωές θα χαθούν. Εκεί που όλα θα φαίνονται απελπιστικά, θα εμφανιστεί ο άνθρωπος της ειρήνης και μετά θα μαρτυρήσετε την αρχή του τέλους.  

Η Ύπαρξή ΜΟΥ, η Παρουσία ΜΟΥ, θα διασφαλίσουν να επιβιώσει η ελπίδα, η αγάπη και η προσευχή, έτσι ώστε να απαλυνθεί ο πόνος των παιδιών του Θεού, κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων.  Όλοι οι πόλεμοι, σας διαβεβαιώνω, θα είναι σύντομοι.  Όλα αυτά τα τρομερά γεγονότα θα είναι σύντομης χρονικής διάρκειας, αλλά μάθετε ότι, όταν θα λάβουν χώρα, ο χρονοπρογραμματισμός όλων όσων είναι γραφτό να γίνουν, θα βρίσκεται στα Χέρια του Πατέρα ΜΟΥ.

Ο Ιησούς σας   

04/03/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.